lauantai 25. syyskuuta 2010

Uusi lehti Terassi

Tänään kaupassa osui silmiini ainakin minulle aivan uusi lehti. Lehden nimi on Terassi. Äkkiseltään kun lehden siinä selailin, kiinnostuin ja heitin ostoskoriin. Kannen aurinkotuolit taljoineen ovat aivan minun juttuni. Meillä kun noita taljoja on ja talvella ne päätyvät koristamaan lasieteistä tai penkkiä jos haluaa nautiskella kahvit ulkona. Ensi kesänä meillä jatkuu myös pihan laitto, joten kaikki ideat ovat tervetulleita. Kyseisenlaisia lehtiä olen ostellut aika vähän, koska olen selaillut vanhoja ja yrittänyt niistä vielä ammentaa ideoita. Kummastuksekseni minulle ei tule yhtään puutarha tai sisustuslehteä kotiin tällä hetkellä.

Kokonaista kaksi pientä koristekurpitsaa löysin tänään.

Lehdestä löytyi myös kivoja ruokaohjeita. Kuvasarjassa kurpitsassa kypsytetään ruokaa.
                                                 
Lyhdyt ovat aina yhtä ihania...

Jotenkin kovin minun näköistä tässä kuvassa. Materiaalia luonnosta ja vanha pullokori, mitä meiltäkin löytyy useampia...ja tietenkin tuo ihana kisu...




Ei kommentteja: